PunchOut – enkel og effektiv e-handel
En punchout-løsning innebærer at du via ditt firmas forretningssystem automatisk blir ført inn i TOOLS nettbutikk.
Der kan du opprette handlekurven din. Deretter sendes varene tilbake til forretningssystemet ditt. Der fullfører du bestillingen, som deretter sendes videre til oss i TOOLS.
Hva er PunchOut e-handel?
PunchOut er en enkel måte for TOOLS kunder å handle fra vår nettbutikk direkte fra sine innkjøps- og forretningssystemer. Det forenkler ikke bare forretningene dine, men skaper også muligheter for innkjøpsprosessen din. Du kan effektivisere tiden din og fokusere på det som virkelig gjelder – virksomheten din.
5 steg til enklere netthandel med TOOLS
Deres innkjøpsansvarlig logger inn i bedriftens innkjøpssystem.
Innkjøperen velger å bli omdirigert ("PunchOut") til TOOLS nettbutikk.
Gjennom automatisk innlogging får innkjøperen riktig sortiment, priser og kampanjer.
Innkjøperen oppretter en handlekurv.
Handlekurven sendes tilbake til innkjøpssystemet, der kjøpet fullføres.
Fordelene med PunchOut
Automatisk korrekte produkt- og prislister, bilder og produktark
Forbedret digital brukeropplevelse gir reduserte administrative kostnader
Konstant tilgang til oppdaterte priser og lagerstatus
Mulighet for personlig prissetting som skaper dynamisk prising og målrettede kampanjer
Teknisk spesifikasjon – krav til forretningssystem integrasjon med TOOLS Punch Out:
Sammen skreddersyr vi alltid den perfekte løsningen for informasjonen som skal håndteres via Punch Out-systemet.
Hvis dere ønsker full integrasjon, kun bestillinger, eller har spesielle ønsker rundt faktureringen, løser vi disse spørsmålene i forbindelse med oppstart – alt for å skape en enklere, tryggere og mer lønnsom handel for deg og dine profesjonelle medarbeidere.
TOOLS netthandel støtter flere ulike standarder, for eksempel:
OCI 4
cXML
XML
EDIFACT
Vil du også teste en PunchOut-løsning?
Kontakt oss, så hjelper våre eksperter deg med forslag til en løsning som passer akkurat for din bedrift.